אם לפני 15 שנים היו אומרים למנהל חברה מצליחה כי הוא יכול לפנות ולפרסם לקהל היעד שלו בלבד ובדיוק בזמן בו קהל היעד מחפש את המוצר או השרות ולהציע לו הצעה שלא ניתן לסרב לה, הוא בוודאי היה בטוח ש”עובדים” עליו או שמספרים לו סיפורי מדע בדיוני. דרכי הפרסום שעמדו בפני אותו מנהל היו במקרה של תקציב נמוך עיתונות ושילוט פשוט ובתקציב גבוה טלוויזיה. כל אמצעי הפרסום המסורתיים לא כללו פנייה מדויקת לקהל היעד ובנוסף היו יקרים מאוד.
לקבלת הצעת מחיר לשירותי שיווק דיגיטלי או ייעוץ ראשוני לא עלות או התחייבות, ניתן ליצור עימנו קשר:
או להתקשר: 09-8326266 או 050-7197073
היום, בעזרת שיווק דיגיטלי הכולל פרסום ברשת האינטרנט בשלל דרכים ניתן להגיע לקהל היעד המדויק ובזמן שהלקוח מחפש את המוצר או השרות. השיווק הדיגיטלי כולל באנרים, תוכן שיווקי, פרסום בגוגל, קידום אורגני במנועי חיפוש ופרסום ברשתות החברתיות לסוגיהן. לעיתים השיווק הדיגיטלי מצטרף לפרסום המסורתי ולעיתים השיווק הדיגיטלי הנו קמפיין בפני עצמו.
בשיווק דיגיטלי כל מאמצי ופעילויות המכירה מתרכזים ברשת האינטרנט. לפני עידן האינטרנט השיווק ומאמצי המכירה התרכזו בפרסומות בטלוויזיה, מודעות תוכן, שיווק בעיתון, שילוט חוצות ועוד. קהל היעד שאליו כוונו מאמצי המכירה היה במקומות אלו ואלו היו הדרכים היעילות ביותר לפנות אליו, למרות שלא היה דיוק רב בפנייה. כיום בעידן האינטרנט ובשיווק הדיגיטלי ניתן להגיע אל קהל היעד ביתר קלות ובצורה יעילה ומדויקת יותר מהשיווק הרגיל. השיווק הדיגיטלי עוזר לנו לדייק ולהגיע לקהלי היעד שלנו ביתר קלות ובלחיצת כפתור, בין אם ע”י פרסום בגוגל, בין אם ע”י ניהול דף פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד.
בנוסף למיקוד והדינמיות של השיווק הדיגיטלי ניתן, בניגוד לפרסום הרגיל, למדוד את אפקטיביות הפרסום על פי מדדים שונים, מה שעוזר במיוחד לבדוק עלות מול תועלת ולתכנן את הקמפיין ביתר יעילות.
כיום בהחלט ניתן לראות כי השיווק הדיגיטלי תופס נתח חשוב בתמהיל הפרסום של כל חברה המכבדת את עצמה, ויותר מכך השיווק הדיגיטלי הפך להיות החשוב ביותר בתמהיל ולעיתים אף היחיד בקמפיין. כפי הנראה העתיד טמון בשיווק הדיגיטלי על כל גווניו ולא בכדי – השיווק הדיגיטלי מציע דיוק, דינמיות, מדידה יעילה ועוד יתרונות שאף מנהל חברה ומנהל שיווק לא יכולים לוותר עליהן.