אם אתם רוצים לשווק ולפרסם את העסק שלכם בפייסבוק, הגעתם למקום הנכון. אנו מעניקים ללקוחותינו שירותי ניהול דף פייסבוק ושירותי פרסום ממומן בפייסבוק (פרסום בצד עמודי הפייסבוק ופרסום פוסטים ממומנים).
הפייסבוק הפך לכלי פרסומי ושיווקי ממעלה הראשונה. ניהול עמוד פייסבוק עסקי אינו דבר של מה בכך, שם נמצאת נקודת המפגש הקריטית ביניכם לבין לקוחות קיימים, לקוחות חדשים ולקוחות פוטנציאלים. ניהול דף פייסבוק חייב להיות נכון, מדויק, אינטנסיבי במידה ואינטראקטיבי ולייצר עניין בעזרת כלים שונים על מנת שכמה שיותר מתעניינים יכנסו אליו.
ניהול דף פייסבוק באופן יעיל יש לבצע באופן שוטף ובצורה שתגרה את הגולשים לבדוק עוד אודות השירות או המוצר המוצעים ע”י החברה באמצעות טקסט קצר ומושך ובלי סיסמאות. טקסט ארוך מדי ו/או משעמם מדי יבריח את הגולש ולא ייצר עניין. כמו כן, חובה בכל פוסט לשלב אלמנטים ויזואליים כגון: תמונה או סרטון קצרצר על מנת ליצור עניין. פוסט ללא אמצעי ויזואלי ייראה משעמם ולא ימשוך קהל.
על מנת לבצע נכון ניהול דף פייסבוק צריך לייצר דיאלוג מעניין עם המתעניינים ולמלא את הדף במידע רלוונטי, שאלונים, תמונות, סרטונים אטרקטיביים ומבצעים ולדאוג לעדכן את המידע לפחות פעמיים בשבוע ולשלב עם פרסום ממומן על מנת להביא כמה שיותר משתמשי פייסבוק לאתר ולהביא למודעות המותג / מוצר/ שירות וכו,.
צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת ייעוץ והצעת מחיר לניהול דף פייסבוק ללא כל התחייבות מצדכם:
שלחו אלינו הודעהאו התקשרו: 09-8326266 או 050-7197073
כאשר אנו לוקחים על עצמנו פרוייקט ניהול דף פייסבוק אנו בראש ובראשונה ממפים את קהל היעד של דף הפייסבוק ואת קהל היעד של השירות ו/או המוצר שנקדם באמצעותו. מכינים בתחילה קטגוריות של פוסטים אותם נעלה בעמוד. קטגוריות לדוגמה:
פוסטים על שירותי ומוצרי החברה.
ניהול חנות בפייסבוק במידת הצורך
פוסטים על אפליקציות סלולריות שמתקשרות לחברה.
פוסטים על עדכונים באתר האינטרנט של החברה.
טיפים בנושאים הקשורים למוצרי ושירותי החברה ולצורך שעליו הם עונים.
קידום מאמרים שאנו כותבים בנושאים מעניינים הקשורים למוצרי/שירותי החברה.
סקרים ושאלות בנושאים הקשורים למוצרי/שירותי החברה.
הגרלות שנערוך בעמוד הפייסבוק.
שאלות אינטראקטיביות תוך שיתוף קהל היעד.
נושאים עכשוויים חמים במדינה, ללא קשר לחברה אך הרלוונטיים לתחום עיסוקה.
סרטוני הדגמה ו/או הסבר על שירותי החברה ומוצריה.
ועוד
על מנת שניהול דף פייסבוק יהיה יעיל הניהול חייב להיעשות באופן שוטף ודינמי. תמיד להיות עם היד על הדופק, להיות בקשר ולענות על שאלות מתעניינים וגם על תגובות פחות מפרגנות ולו למען המענה והיחס לגולש. ככל שמספר המתעניינים בעמוד יגדל כך יכולת ההגעה של לקוחות חדשים תגדל וככל שהמתעניינים יקבלו יחס וכמה שיותר מהר, כך יגדל האמון שלהם בדף ובמותג העומד מאחוריו וזה כמובן טוב למכירות.
במטרה להעלות את כמות הלייקים האיכותיים לעמוד, מומלץ לשלב גם פרסום ב-Facebooks Ads. כלומר, מומלץ להקצות גם תקציב עבור פרסום בצד עמודי הפייסבוק ופרסום פוסטים ממומנים המציעים לגולשים להיכנס לעמוד, להנות מהתכנים ולעשות לייק.
ניהול עמוד פייסבוק, בשילוב עם שיטות שיווק נוספות באינטרנט, הוא כלי חזק ביותר שיכול להביא לעלייה במודעות למותג ובפניות הן באמצעות הדף עצמו בפייסבוק הן ע”י הכוונה לאתר האינטרנט ובעקבות כך לגידול בהכנסות.