פרסום בגוגל

פרסום בגוגל מעלה משמעותית את כמות הכניסות לאתר

אם אתם מעוניינים לפרסם את העסק שלכם בגוגל, ברוכים הבאים, הגעתם למקום הנכון. אנו ב-Emarker מציעים את כל שיטות הפרסום בגוגל שממוקדות להשגת לידים ומכירות עבור לקוחותינו בארץ ובחו”ל. 

מהן שיטות הפרסום העיקריות בגוגל?

בעמוד התוצאות של גוגל יש שני חלקים: מרכז העמוד הכולל “תוצאות אורגניות”, והחלק העליון והצידי של העמוד הכולל “מודעות ממומנות”. 

כדי להתקדם בתוצאות האורגניות בגוגל יש לבצע קידום אורגני (המכונה גם “אופטימיזציה למנועי חיפוש” ו-“SEO”) ובכך לשכנע את גוגל שהאתר שלנו הוא הכי רלוונטי למילות חיפוש מסוימות. קידום אתרים אורגני יעיל לטווח הארוך מאחר שכאשר הצלחנו כבר לשכנע את גוגל שאנו רלוונטיים, בדרך כלל אנו נישאר במקומות גבוהים בגוגל לטווח הארוך.

כדי להתקדם במודעות הממומנות יש לבצע קידום ממומן הכולל פתיחת חשבון במערכת גוגל אדוורדס (Google AdWords) עבור העסק, הגדרת הקמפיינים היטב, ניסוח מודעות מוקפד, בחירת מילות מפתח ועוד, ולאחר מכן יש לשלם לגוגל עבור כל קליק על המודעות שלנו.

למידע נרחב אודות שירותי הקידום האורגני שלנו לחצו כאן

למידע אודות שירותי הפרסום בגוגל אדוורדס המשיכו לקרוא:

שאלה: אתם אוהבים כסף? גם גוגל אוהבת ולכן היא פיתחה את גוגל אדוורדס, מערכת פרסום באינטרנט שמאפשרת לפרסם מודעות בתוצאות החיפוש של גוגל (למעלה ובצדדים), ואף לפרסם ברשת גוגל, רשת אתרים ואפליקציות שמציגים בתוכם פרסומות של גוגל.

וכך קרה שמה שהתחיל כמנוע חיפוש אמין שנותן את התוצאות הרלוונטיות ביותר למילת החיפוש שהגולש הקיש, הופך להיות במה פרסומית. כיום גוגל נותנת יותר ויותר מקום למודעות הממומנות בעמוד החיפוש, בראש העמוד ובצידיו, ורק מי שמשלם יכול להיות “ראשון בגוגל” – מי שמשלם ולאו דווקא מי שהכי רלוונטי.

מערכת הפרסום גוגל אדוורדס היא מקור הכנסה עצום בשביל גוגל ולכן החברה כל הזמן משפרת את המערכת ומאפשרת למפרסמים שליטה טובה יותר על המודעות שלהם, ניתוח טוב יותר של הקמפיינים ועוד.

אנו ב-Emarker בעלי ניסיון רב בניהול פרסום בגוגל אדוורדס, בהשגת “מחיר נמוך לקליק” ובהשגת לידים איכותיים.

במהלך ניהול קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס אנו מקפידים על הדברים הבאים:

* ניסוח המודעה

בפרסום בגוגל, לתוכן המודעה יש משקל רב מכיוון שלאחר שיקראו אותה יחליטו הגולשים האם להקליק עליה או לדלג הלאה. על המודעה להיות מנוסחת בבירור ובעלת אורינטציה שיווקית על פי כל כללי הפרסום באינטרנט. המודעה צריכה “להניע לפעולה” וכמובן לפנות לקהל היעד המדוייק שאליו אנחנו רוצים להגיע.

* מילות מפתח לפרסום בגוגל

לפני כל פרסום בגוגל אדוורדס חשוב לבצע סקר וניתוח מעמיק של מילות מפתח. סקר זה ומילות מפתח נכונות יובילו להופעת המודעה בצורה המדוייקת ביותר לחיפוש של הגולש ויגדילו את הרלוונטיות של המודעה עבורו.

* דף נחיתה

לאחר שהגולש הקליק על המודעה שלנו עלינו לוודא כי “דף הנחיתה” אליו הוא מופנה רלוונטי למטרת העסק. בפרסום בגוגל ניתן להשתמש בדף נחיתה בודד עם פרטי יצירת קשר, או ניתן להשתמש באתר האינטרנט הכללי של החברה. עלינו לבנות את האתר או דף הנחיתה בצורה שהגולש לא “ילך לאיבוד” וירגיש שהוא מוצא את מבוקשו בצורה מהירה או ממלא את פרטיו בקלות, חבל לאבד גולשים שהגיעו עד לנקודה זו.

* ניתוח ובקרה

אנו מטמיעים מערכות ניתוח ואופטימיזציה במודעות ובעמודי הנחיתה כדי לנתח בצורה המתקדמת ביותר את תוצאות הפרסום בגוגל ולשפרן כל הזמן.

* תקשורת עם הלקוח

אנו כל הזמן מקבלים פידבק מהלקוח על כמות הלידים האיכותיים שהגיעו וכו’, ומשנים את קמפיין הפרסום בגוגל בהתאם.

בדרך כלל אנו ממליצים לשלב קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס ביחד עם קידום אורגני, וכך ניתן להנות משלושה סוגי פרסום באינטרנט: פרסום במודעות הממומנות בתוך גוגל, פרסום באתרים ואפליקציות שמציגים מודעות גוגל, ופרסום בתוצאות האורגניות שבמרכז עמוד גוגל.

בעת ניהול פרוייקט קידום אורגני וגם פרסום בגוגל אדוורדס אנו מבצעים סינכרוניזציה בין שני הפרוייקטים המתבטאת ב:

תקציב – בתחילת העבודה, כאשר עדיין לא רואים פירות מעבודת הקידום האורגני, אנו מסתמכים יותר על הקידום הממומן. לאחר שהקידום האורגני מתחיל להניב יותר לידים, אנו נקטין את התקציב של הפרסום בגוגל אדוורדס.

מילות מפתח – לאחר כחודשיים-שלושה בתוך הפרוייקט נעביר ונשנה מילות מפתח בין הקמפיין באדוורדס לקמפיין האורגני. לדוגמה, ביטויים שבהם נתקדם היטב בתוצאות האורגניות בגוגל נוכל להוריד מהקמפיין הממומן, וההפך.

אנחנו ב-Emarker מבטיחים לכם את הפרסום בגוגל אדוורדס האיכותי והמקצועי ביותר שיוביל לגידול ישיר בהכנסותכם.

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר ללא כל התחייבות מצדכם:

התקשרו: 09-8326266 או 050-7197073

או כתבו לנו דרך עמוד צור קשר