קידום אתרים לרופאים

יש לנו באימרקר ניסיון רב שנים בקידום אתרים לרופאים, ובעידן שבו למעלה מכ-80 אחוז מהמטופלות והמטופלים מחפשים מידע רפואי באינטרנט בטרם הם פונים לקבלת טיפול רפואי, אנו מחויבים לרתום את הניסיון שצברנו כדי שיהיו לשירותים הרפואיים שלכם חשיפה גדולה בגוגל ונוכחות דיגיטלית חזקה במנועי החיפוש, הן ברמה הארצית והן ברמה המקומית.

קידום אתרים לרופאים

אנו מעניקים שירותי קידום אורגני לרופאים ורופאות, מטפלים, מרפאות, קליניקות, לפורטלי בריאות וכן לחברות ביוטק ומכשור רפואי בכל סדר גודל. כל זאת, מתוך הכרות קרובה עם הרגישות הרבה שקיימת בתחום של קידום רופאים ושירותי בריאות. אנו מקפידים על שמירת חוקי הפרסום של רופאים, עובדים במסגרת המגבלות והתקנות, ומאחר שקידום רופאים הוא ייחודי ונוגע באופן ישיר בחייהם וברווחתם של מטופלים – אנו יודעים למצוא וגם להציג באתרי רופאים את האיזון העדין שבין סמכות וביטחון לבין אמפתיה ותקווה.

לקבלת הצעת מחיר לשירותי קידום אתרים לרופאים או ייעוץ ראשוני ללא עלות או התחייבות, ניתן ליצור עימנו קשר:

שלחו אלינו הודעה

או להתקשר: 09-8326266 או 050-7197073

קידום אתרי רופאים עם אימרקר – מחברים בין מטופלים לבין הטיפולים להם הם זקוקים

עולם הרפואה של ימינו עובר מהפכה דיגיטלית ורשת האינטרנט משחקת תפקיד חשוב בעיצוב מחדש של שירותי הבריאות המודרניים בישראל. תמורות אלו מביאות להנגשת מידע רפואי לקהל הרחב, להדגשת רפואה מונעת וגם ערוצי הטיפול המסורתיים מוחלפים או נתמכים על ידי ערוצים דיגיטליים. אנו מאמינים שבאקלים שכזה, נוצרו מגוון הזדמנויות וכלים חדשים לקידום רופאים, ורופאים המקדימים לשלב אמצעים חדשניים ולמנף טכנולוגיות מתקדמות של קידום אתרים בגוגל, נהנים מבולטות וזוכים ליתרון משמעותי בעולם הרפואה התחרותי.

כסוכנות שעוסקת זה זמן רב בקידום אתרי רופאים ומטפלים אנו ערים לאתגרים, אך בד בבד מרגישים כי קידום רופאים זוהי עבודה מתגמלת ומספקת, שנועדה בראש ובראשונה לחבר בין מטופלים לבין הטיפולים להם הם זקוקים.

לקוחות אימרקר ממליצים של שירותי קידום אורגני לרופאים, למטפלים ולאתרי בריאות

מאחורינו ניסיון רב בקידום אתרים לרופאים ומטפלים, בהובלת פרויקטים שיווקיים בתחום הטיפול ובקידום פורטלי בריאות אינטראקטיביים גדולים, ביניהם ניתן לציין: ד”ר אייל שפירא, פורטל הרפואה והבריאות BEOK, טבע אונקוטסט ועוד.

להגדלה, יש להקליק על ההמלצה

המלצות קידום אתרים לרופאים

להגדלה, יש להקליק על ההמלצה

המלצה קידום אורגני רופאים

הקליקו>>> לקריאת המלצות נוספות

יתרונות קידום אתרים לרופאים עם אימרקר

☘️ בדיקה, אבחון, ניתוח מעמיק וביצוע מקצועי: באימרקר, כל פרויקט קידום אורגני לרופאים ומטפלים מתחיל בבדיקה מעמיקה, מחקר מקיף והכרות עם תחום ההתמחות הייחודי של כל מטפל ורופאה. אנו מאמינים שמחקר ראשוני וניתוח מקדים הם חיוניים להצלחה ומניחים את התשתית להשגת התוצאות המיוחלות. תהליכי קידום רופאים באימרקר מונעים מנתונים, Data Driven, והאופטימיזציה שאנו עורכים לאתרי בריאות מבוססת על תובנות מוכחות, ניסיון, על אנליזת נתונים וכלים מתקדמים לניתוח ביצועים.

☘️ יחס אישי ומענה אנושי: אנו מעדיפים איכות על כמות וערך על נפח, לכן לא מעמיסים על עצמנו יותר מדי לקוחות. ועל אף שאנחנו טכנולוגים ולצורך קידום אתרי רופאים אנו עושים שימוש בחזית הטכנולוגיה ובמיטב הכלים הדיגיטליים, בעינינו, במערכת היחסים עם קהל לקוחותינו – אין תחליף ליחס אדיב, זמין ואישי ולמענה אנושי.

☘️ מקצוענות, ותק ומחויבות לקידום אתרים איכותי: אנו עוסקים בקידום אתרים אורגני וממומן כבר משנת 2007, יש לנו ותק רב בקידום אתרי רופאים ואתרי בריאות בפרט ובפורטפוליו שלנו שפע של סיפורי הצלחה. אנו עובדים עם מגוון חברות המובילות את הכלכלה הישראלית, משקיעים בכל לקוחה ולקוח ומחויבים לקידום אתרי רופאים מקצועי ואיכותי.

☘️ קידום רופאים מבוסס תוכן ברמת המקצועיות לה אתם מצפים: הניסיון שלנו לימד אותנו כי תוכן מקצועי באתרי רפואה ובריאות עוזר למטופלים ולמטופלות לקבל החלטות בריאותיות נכונות ובמקרים רבים יכול להציל חיים. בנוסף, תוכן איכותי בונה סמכות, תורם למוניטין ומגביר את האמון של קהל המטופלים במומחיות של הרופאים. לכן, בעת קידום אתרים לרופאים אנו מסייעים בשילוב תוכן מקצועי, נגיש, איכותי ובגובה העיניים, שימצב אתכם כמומחים וימשוך עוד ועוד מטופלות ומטופלים.

במהלך קידום אתרים לרופאים אנו באימרקר חותרים לאזן בין צרכי המטופלים ומתן ערך רפואי מקצועי לבין הלימה למגבלות הפרסום החלות על רופאים והשגת יעדים עסקיים, ונשמח לעמוד לשירותכם.

לקבלת הצעת מחיר לשירותי קידום אתרים לרופאים או ייעוץ ראשוני ללא עלות או התחייבות, ניתן ליצור עימנו קשר:

שלחו אלינו הודעה

או להתקשר: 09-8326266 או 050-7197073

מה ההבדל בין קידום אתרים לרופאים ומטפלים לבין קידום אתרים לתעשיות וחברות אחרות?

בדומה לקידום אתרים עבור כל בית עסק, תעשיה וחברה גם קידום אורגני לרופאים, מטפלים ולאתרי בריאות הוא חיוני להשגת לקוחות, ובמקרה שלנו – מטופלים ומטופלות. יחד עם זאת, מאחר שתחום הרפואה והבריאות נושא אופי רגיש וכולל בתוכו טרמינולוגיה רפואית, מידע אישי ותקנות מיוחדות, הן מבחינת גוגל והן מבחינת החוקים במדינת ישראל, קידום רופאים הוא ייחודי ונבדל מקידום אתרים של תעשיות ועסקים אחרים. כך שלא תמיד ניתן להשתמש בטכניקות ובאסטרטגיות “הרגילות” על מנת להעלות את דירוג אתרי הרפואה לראש תוצאות החיפוש.

להלן כמה מהדגשים שאנו מקפידים עליהם בעת קידום אתרי רופאים, אתרי בריאות ומכשור רפואי:

קידום אתרים לרופאים בהתאם לכללים ולסטנדרטים שהכתיב עדכון האלגוריתם של גוגל –  YMYL:

YMYL אלו הן ראשי התיבות ל- Your Money or Your Life. מדובר בעדכון אלגוריתם חשוב מאוד לקידום רופאים, כל סוגי הרופאים (קידום לרופאי שיניים, קידום לרופאי נשים, קידום למטפלים וכו’) שיושם כבר בשנת 2018. תכליתו של עדכון זה הוא לשפר את איכות תוצאות החיפוש בנושאים רגישים ומיוחדים הנוגעים ומשפיעים על ישירות חייהם של אנשים. בין התחומים שחל עליהם עדכון YMYL ניתן למנות את תחומי הרפואה והבריאות, ביטוח, בטיחות, כספים, משפטים וכיוצא באלו. מאחר שחברת גוגל זיהתה שמטופלים רבים מאוד פונים למנוע החיפוש שלה על מנת לקבל תשובות לשאלות הנוגעות לבריאות, וכי קיימים ברשת האינטרנט לא מעט אתרים המכילים מידע מטעה או מידע שאינו מדויק, ולמידע שכזה עלולות להיות השלכות חמורות מאוד (אפילו אובדן חיים), היא החליטה לטפל בבעיה זו מהשורש על ידי עדכון YMYL. עדכון זה התמקד בשיפור איכות תוצאות החיפוש לאתרים ועמודים הנכללים בתחומי הבריאות, הביטוח, הכספים, המשפטים וכו’. עדכון זה למעשה נועד להבטיח שמטופלים המחפשים מידע רפואי בגוגל יקבלו אך ורק אתרים ועמודים המציגים מידע רפואי איכותי, מדויק, אמין ומהימן. לכן, החל משנת 2018 האלגוריתם של גוגל החל לבחון אתרים הנכללים בקטגוריית YMYL בצורה קפדנית יותר משאר האתרים, תוך שהוא נסמך על שלושה פרמטרים מרכזיים: סמכותיות, מומחיות ואמינות, ובקיצור:  ,E-A-T ראשי תיבות של Expertise, Authoritativeness & Trustworthiness .עדכון זה בעצם יצר הנחיות חדשות לבעלי אתרים ויוצרי תוכן בתחומי הרפואה והבריאות השואפים להתברג בראש תוצאות החיפוש של גוגל. ואכן, לאחר יישום עדכון זה אתרי רפואה ובריאות אשר לא השכילו לעמוד בסטנדרטים החדשים חוו ירידה משמעותית בדירוג האתר שלהם במנוע החיפוש, וסבלו מירידה חדה בכמות התנועה לאתרם. מנגד, אתרי רופאים ואתרי בריאות שהפגינו רמות גבוהות של מומחיות, סמכותיות ואמינות נהנו מדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל והגדילו את התנועה לאתר האינטרנט שלהם.

לכן, כאשר אנו באימרקר עורכים קידום אורגני לרופאים כמו גם קידום ממומן, אנו דואגים לוודא שהמידע באתר של הרופא/ה מדויק, אנו משלבים אך ורק תוכן אמין, מדויק, סמכותי ואמין, בודקים שאין טענות כוזבות או טעויות ועושים הכול על מנת לשפר את ציון ה- E-A-T של אתרי רופאים ואתרים בתחומי הבריאות.

איזון בין טרמינולוגיה וז’רגון רפואיים לבין שפתם של מטופלים המחפשים מידע רפואי במנועי החיפוש:

מטופלים רבים המחפשים מידע רפואי ברשת מבצעים חיפושים במנועי החיפוש למונחים רפואיים מקצועיים ומשתמשים בז’רגון הרפואי. עם זאת, כדי שמטופלים יבינו מהו משמעותו של המונח הרפואי יש להסביר את המונח המקצועי בשפה פשוטה. בנוסף, קידום אתרים למטפלים ולרופאים, יהא זה קידום רופאי שיניים או יהא זה  קידום לרופאי משפחה, מבוסס על מחקר מילות מפתח, החושף את נטיות החיפוש של מטופלים בעת חיפוש אחר תשובות רפואיות. זה אמנם נשמע מורכב, אך אנו באימרקר יודעים כיצד לאזן ולשלב בין ז’רגון רפואי לבין מילות המפתח שמטופלים נוהגים לחפש (כפי שהן מתגלות ממחקרי מילות מפתח) ויודעים כיצד להנגיש עבור מטופלים מידע רפואי מורכב בשפה ברורה, מדויקת ופשוטה.

קידום אתרים למטפלים ולרופאים בהתאם לתקנות הפרסום הנדרשות מרופאים בישראל:

בסעיף 11 לפקודת הרופאים {נוסח חדש}, התשל”ז-1976, שורטטו באופן מפורט מגבלות הפרסום המושתות על העוסקים ברפואה בישראל. בין היתר נקבעו בתקנות אלו המגבלות הבאות:

  • איסור פרסום מידע מטעה או מידע הפוגע בכבודו של המקצוע.
  • איסור פרסום עובדות מטעות, ידע שגוי או הצגת מצג שווא.
  • איסור פרסום נתונים מספריים על אודות סיפורי הצלחה של טיפול רפואי אלא במקרים שניתן אישור מהמנהל הכללי של משרד הבריאות.
  • איסור הבטחת הצלחת טיפול.
  • איסור פרסום דברי זלזול, השמצה או שלילת כשירותו של רופא אחר.
  • איסור פרסום התואר האקדמי של הרופא או המטפל אלא במקרים שבהם מצוין תחום התואר ותוארו ברפואה של הרופא, ובמקרה של פרופסורים, יש לציין גם את שם המוסד והמדינה שבהם הוענקו התואר ושבה כיהנו כפרופסורים.
  • איסור שימוש בתמונה, שם, דמות או תצלום של מטופלים או דמויות הנחזות למטופלים או רופאים, אלא אם כן מודגש בבולטות כי אין מדובר ברופא או במטופל או התקבלה הסכמת המטופל לפרסום המידע על אודותיו.
  • איסור פרסום מחירי טיפול ותעריפי טיפול.
  • איסור פרסום שיש בו כדי לעודד צריכת טיפול רפואי שאינו חיוני אם על ידי הפחדה ואם על ידי יצירת חשש.
  • איסור על שימוש במידע על אודות מטופלים, העשויים לחשוף את זהותם, אלא אם פעולות אלא נעשו בהסכמת המטופלים.
  • איסור פרסום הנחות, פרסים, הגרלות בהקשר של מתן או קבלת טיפול רפואי או מתן טיפול רפואי בתמורה לטובות הנאה.
  • ועוד.

אנו באימרקר מודעים לתקנות אלו החלות על פרסום רופאים בישראל, ובעת קידום אתרי רופאים מקפידים לשמור על כללים אלו.

שילוב בין קידום אורגני לרופאים לבין קידום רופאים מקומי:

כאשר מטופלים מחפשים רופאים ושירותי בריאות, הם מחפשים אותם באזורים הסמוכים לאזור מגוריהם, בוודאי אם עולה הצורך בטיפולי חירום אבל גם מטעמי נוחות, קרבה והתניידות. לכן אנו באימרקר נוהגים לשלב בין קידום אורגני לרופאים לבין קידום רופאים מקומי. מבחינת אופרציונלית זה אומר שבעת קידום אתרים לרופאים אנו משתמשים במילות מפתח מבוססות מיקום, עורכים אופטימיזציה מבוססת מיקום גיאוגרפי, ממנפים את “גוגל לעסק שלי” (Google My Business) ועוד. פעולות אלו מאפשרות לרופאים למשוך יותר ויותר מטופלים ומטופלות באזור שלהם ובסביבת הקליניקה שלהם.

מדוע קידום אתרים לרופאים הוא חשוב?

☘️ קידום אתרים אורגני לרופאים מעניק חשיפה מוגברת – כאשר מטופל מחפש מונחים כמו “רופא גב”, “רופאת שיניים באזור המרכז” או “פתרונות למיגרנות” – הוא מקבל החלטות על סמך תוצאות החיפוש שהוא רואה בגוגל. כעת, משיותר ויותר מטופלים פונים לאינטרנט כדי למצוא רופאים ופתרונות בריאותיים, אתם אינטרנט בעל דירוג גבוה הוא חיוני לרופאים ולמטפלים. מטופלים כיום מחפשים תסמינים, מחלות ותופעות, הם קוראים ביקורות ומשווים שיטות עבודה ופתרונות רפואיים ברשת לפני שהם מזמינים תור, וללא קידום אתרים אורגני לרופאים מסתכנים שהמטופלים יפנו למתחרים. קידום אתרי רופאים מגדיל את הנראות והנוכחות של רופאים ברשת ומושך מטפלים למרפאותיהם ולקליניקות שלהם.

☘️ קידום רופאים מעצים את האמינות והאמון – אתרי אינטרנט המדורגים גבוה בתוצאות החיפוש נתפסים על ידי הגולשים כאמינים ומהימנים יותר. על ידי קידום ואופטימיזציה של האתר ניתן להעצים את אמון המטופלים עוד לפני שהם מבקרים במרפאה. קידום אורגני רופאים מבטיח אם כן שהמומחיות שלכם ניתנת לגילוי וזמינה למי שהכי זקוק לה, והוא מאפשר להגדיל את קהל המטופלים תוך טיפוח אמון ואמינות.

☘️ קידום אתרים לרופאים הוא חסכוני – בניגוד לפרסום באמצעי תקשורת מסורתיים כמו טלוויזיה, עיתון או רדיו ובניגוד לפרסום בתשלום, המספק תוצאות מיידיות אך זמניות, קידום אתרים אורגני לרופאים בונה נוכחות מקוונת בת קיימא לטווח ארוך. קידום אתרים אורגני לרופאים הוא אסטרטגיה שיווקית יעילה הנחשבת לחסכונית מאוד לטווח הארוך. מרגע שהאתר מתמצב במיקומים טובים בעמודי התוצאות, נהנים מזרם קבוע ויציב של תנועה אורגנית של מטופלים ללא עלויות פרסום גבוהות.

☘️ קידום אתרים לרופאים מביא תנועה ממוקדת ואיכותית – קידום אתרים אורגני לרופאים ולמטפלים עוזר למשוך מטופלים המחפשים באופן פעיל את שירותי הרפואה שאתם מציעים. המשמעות של זה היא שהתנועה המגיעה לאתר היא איכותית יותר ובעלת כוונות גבוהות יותר להשתמש בשירותי הרפואה שלכם. כלומר קיים סיכוי גדול שגולשים לאתר האינטרנט יהפכו למטופלים נאמנים.

☘️ קידום רופאים מסייע למיצוב הסמכות הרפואית – קידום אתרים לרופאים ולמטפלים בעזרת תוכן בעמודי האתר, בבלוג ובפלטפורמות דיגיטליות נוספות מאפשר לרופאים להעשיר את הידע של המטופלים בנושאי טיפולים, גישות ואפשרויות והוא מסייע לרופאים למצב את עצמם כבעלי סמכות, כאוטוריטה, בתחום ההתמחות שלהם.

קידום אתרים אורגני לרופאים לא מסתמך על מודעות בתשלום הנעלמות ברגע שאתה מפסיק לשלם. במקום זאת, הוא מתמקד בבניית נוכחות ארוכת טווח על ידי שיפור התוכן, המבנה והסמכות של האתר, כך שאתר האינטרנט של הקליניקה ידורג באופן עקבי גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש עבור המונחים שמטופלים פוטנציאליים מחפשים באופן פעיל.

שאלות ותשובות בנושא קידום אתרים לרופאים

מאחר שמטופלים בדרך כלל מחפשים רופאים, מטפלים וספקי שירותי בריאות בסביבתם הגיאוגרפית, יש חשיבות לקידום אורגני מקומי של רופאים ומטפלים. בניית אסטרטגיית קידום הכוללת מקומות ומיקוד במילות מפתח מבוססות מיקום חיוניים להופעה בתוצאות החיפוש המקומיות. על ידי התמקדות גם בקידום אתרים אורגני מקומי, רופאים יכולים למשוך יותר מטופלים מקומיים המחפשים באופן פעיל את השירותים שלהם.
בעוד שעקרונות היסוד של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) חלים על פני תעשיות, קידום אתרים אורגני לרופאים מציג ניואנסים ואתגרים ייחודיים הדורשים גישה מיוחדת. כך למשל, יש להקפיד על הנחיות ה-E-A-T (מומחיות, סמכותיות, אמינות) של גוגל עבור אתרים רפואיים. לכן, הפגנת מומחיות באמצעות כותבים מוסמכים, תוכן מדויק מבחינה רפואית והמלצות מארגונים בעלי מוניטין היא חיונית. וכן יש להקפיד הדרישות של קטגוריית YMYL (הכסף שלך או החיים שלך) על פיהם יש לתת תשומת לב מיוחדת לדיוק, לאמינות ולמהימנות של התוכן באתרים המציגים מידע רגיש לציבור. בנוסף, חלה חובה להגן ולשמור על נתוני מטופלים ומידע רגיש שלהם.
כדאי מאוד להפקיד אתר רפואי בידיים של סוכנות קידום אתרים המתמחה בתחום הרפואי, ויכולה לבדוק, לאבחן לנתח את התחום ולהתאים אסטרטגיית קידום מותאמת. כזו המצייתת לחוקים ולתקנות הרפואיות, מכירה היטב גם את התקנות המחמירות של גוגל כאשר מדובר בקידום תחומים רגישים כמו רפואה וגם יודעת לאזן בין טרמינולוגיה וז'רגון רפואיים לבין שפתם של מטופלים המחפשים מידע רפואי במנועי החיפוש.

לקבלת הצעת מחיר לשירותי קידום אתרים לרופאים או ייעוץ ראשוני ללא עלות או התחייבות, ניתן ליצור עימנו קשר:

שלחו אלינו הודעה

או להתקשר: 09-8326266 או 050-7197073

צרו עימנו קשר ✉