מיקום בגוגל משפיע על יכולתו של האתר שלכם למשוך תנועה ולממש את מלוא הפוטנציאל השיווקי שטמון בו, כך שאם אתם מעוניינים לשפר מיקום אתר בגוגל אנו באימרקר נשמח לעמוד לשירותכם. מאחורינו ניסיון של שנים בשיפור מיקומים בגוגל במילות מפתח מובילות עבור לקוחות מקשת רחבה של מגזרים ותעשיות וי שלנו היכרות עם האופן שבו האלגוריתם של גוגל עובד.
שיפור מיקום האתר שלכם בגוגל הוא חשוב כי:
☘️ מיקום בגוגל מעצים את אמינות המותג – אתרי אינטרנט המדורגים בעמוד התוצאות הראשון של גוגל נתפסים על ידי גולשים כאמינים ומהימנים יותר. גולשים סומכים על הדרוג של גוגל וזה מאפשר לבנות את אמינות העסק.
☘️ מיקום האתר בגוגל מגדיל את החשיפה – ככל שמיקום אתר בגוגל גבוה יותר, כך גדל הסיכוי שלקוחות פוטנציאליים ימצאו ויראו את הנכס הדיגיטלי שלכם. זה מגדיל את התנועה לאתר, את כמות הלידים ואת כמות ההמרות.
☘️ מיקום בגוגל מעניק יתרון תחרותי – אם המתחרים שלכם כבר נמצאים בעמוד הראשון בגוגל ואתם עדיין לא, אז סביר מאוד להניח שאתם מפספסים הרבה מאוד לקוחות ושפע של עסקאות. אל תתנו למתחרים שלכם יתרון, צרו קשר ונתחיל לשפר את מיקום האתר שלכם בגוגל.
אז אם ערכתם בדיקת מיקום בגוגל במילות מפתח מרכזיות וגיליתם שהאתר שלכם נמצא בדף השני, השלישי או ה-10 – אז כדאי לדאוג לקידום האתר, כי ספק אם תקבלו פניות או לידים דרכו. חשוב לדעת שמעטים הם הלקוחות אשר מחפשים מידע בגוגל שממשיכים לעמוד התוצאות השני, שלא לדבר על העמוד השלישי או העמוד ה-15. כדי שאתר אינטרנט ימשוך תנועה יש לדאוג למיקום אתר בגוגל בעמוד הראשון. אל תתנו לעסק שלכם ללכת לאיבוד בים תוצאות החיפוש של גוגל.
לקבלת הצעת מחיר לשיפור מיקום בגוגל או לקבלת ייעוץ ראשוני, ללא עלות או התחייבות, צרו קשר או התקשרו: 09-8326266 או 050-7197073
כיצד אנו באימרקר משפרים מיקום אתר בגוגל?
בחירת סוכנות קידום אתרים נכונה היא קריטית להצלחתכם. אלו הם היתרונות שאנו באימרקר מביאים בד בבד עם שיפור מיקום האתר בגוגל של לקוחותינו:
🧩 ידע וניסיון רב שנים בקידום אתרים – אנו עוסקים בקידום מאז שנת 2007, כך שהניסיון והידע שצברנו עם השנים בתחום הקידום הוא גורם מכריע בשיפור מיקום בגוגל עברו לקוחותינו. במהלך השנים פיתחנו אסטרטגיות מוכחות לשיפור מיקומי אתרים בגוגל המבוססות על הכרות יסודית ומעמיקה עם האלגוריתם של גוגל.
🧩 שימוש במיטב הכלים והטכנולוגיות – על מנת לשפר את מיקום האתר בגוגל אנו עושים שימוש בכלים וטכנולוגיות מתקדמות. כמו למשל תוכנות לבדיקת מיקום אתר בגוגל, גוגל אנליטיקס, כלים למחקרי מילות מפתח ועוד כלים העומדים בחזית הטכנולוגיה.
🧩 אסטרטגיה מבוססת נתונים – אסטרטגיית הקידום שלנו מותאמת לכל לקוח ולקוחה באופן אישי, בהתאם לצרכיהם ולנתונים הייחודיים שלהם, והיא מבוססת על איסוף וניתוח נתונים. גישה מונעת נתונים זו מאפשרת לנו לקבל החלטות מושכלות ולהניב תוצאות ממשיות.
אנו דוגלים בשקיפות ותקשורת פתוחה, מספקים עדכונים שוטפים ודו”חות מפורטים, ותמיד זמינים כדי לענות על שאלות. מאחורינו רקורד מוכח והרבה סיפורי הצלחה.
צפו בהמלצות מלקוחות ששיפרנו את מיקום האתר שלהם בגוגל:
(להגדלה הקליקו על ההמלצה)
>> הקליקו לצפייה בכל ההמלצות
סוגי מיקומים בגוגל – מיקום אורגני לעומת מיקום מודעות ממומנות
גולשים “נתקלים” בשני סוגי מיקומים בגוגל בעמוד התוצאות של גוגל, ב-SERP, כאשר הם מחפשים מידע בגוגל – מיקומים אורגניים בגוגל ותוצאות קידום ממומן.
מיקומים אורגניים אלו הם מיקומים של אתרים אשר הגיעו למקום שלהם באופן טבעי כביכול, בשל הרלוונטיות שלהם למילות מפתח שהקלידו הגולשים, על סמך האיכות שלהם ותודות לפעולות מגוונות של מקדמי אתרים מקצועיים המסייעות לאתרי אינטרנט להתברג במיקומים גבוהים בגוגל. מיקום בתוצאות האורגניות של גוגל נקבע על ידי שקלול של מכלול הציונים שמעניק האלגוריתם של גוגל לכל עמוד אינטרנט – ציון של העמוד ברלוונטיות, ציון בתקינות הקוד של העמוד, ציון בזמן השהייה של הגולשים בעמוד, ציון בחוויית המשתמשים בעמוד, ציון ברספונסיביות, ציון לתוכן העמוד ועוד ועוד.
מנגד, ניתן לראות בעמודי התוצאות של גוגל גם מודעות ממומנות, בתשלום. הן ממוקמות במקום שבו הן ממוקמות, בדרך כלל מעל למיקומים האורגניים ולצידם, מאחר שחברות ועסקים משלמים לגוגל, דרך מערכת הפרסום גוגל אדס (Google Ads), כדי שהמודעות שלהם יופיעו בעמוד התוצאות. ניתן לזהות מודעות אלו במהירות מאחר שהן מסומנות כ”מודעה” או “ממומן”. מיקום אתר בגוגל בתוצאות הממומנות נקבע על ידי איכות המודעות, הצעת המחיר של המפרסם ורלוונטיות של המודעה לשאילתת החיפוש של הגולשים.
אז אם אתם רוצים לשפר את מיקום האתר שלכם בגוגל, בתוצאות האורגניות או התוצאות הממומנות, אנחנו כאן עבורכם. מומחי הקידום שלנו באימרקר ייסייעו לכם למשוך לקוחות חדשים ולהיחשף לשווקים נוספים באמצעות שירותי קידום אורגני וכן שירותי פרסום ממומן בגוגל.
בדיקת מיקום בגוגל
כדי לבדוק מיקום אתר בגוגל ואת ההתקדמות שלו אנו נעזרים בתוכנות מיקומים מתקדמות, המאפשרות לנו ולקהל לקוחותינו לדעת בכל רגע ובזמן אמת – באילו מיקומים בגוגל נמצאים עמודי האתר כאשר גולשים מקלידים מילות מפתח רבות הרלוונטיות לתחום העיסוק של האתר.
תוכנות מיקום בגוגל חוסכות הרבה מאוד זמן. תחשבו על זה, בדיקת מיקום ידנית כרוכה בהשקעה של זמן רב, מאחר שיש להקליד הרבה מאוד מילות מפתח בגוגל, ולחפש את מיקום האתר בין עמודי התוצאות השונים בגוגל עבור כל מילת מפתח.
תוכנת מיקומים בגוגל מספקת תמונת מצב למיקום בגוגל בכל רגע באופן אוטומטי ומהיר. בעזרת תוכנת המיקומים בגוגל ניתן לקבל את המידע העדכני ביותר ולהבין באילו מיקומים נמצא האתר כעת.
בתוכנות מיקומים ניתן לקבל מידע גם על היסטוריית מיקומים ולערוך השוואות. לצד מתן מיקום בגוגל כרגע, תוכנות מיקומים בגוגל אוספות נתונים לאורך זמן, ומאפשרות לעשות השוואה בין מיקום אתר נוכחי לבין מיקומים היסטוריים. כך שניתן לראות ולהשוות מיקומים לאורך זמן. בנוסף, תוכנות מיקומים רבות מספקות גם מידע לגבי מיקום ראשוני או מקיום התתחלתי, כלומר המיקום שבו האתר היה כאשר האתר עודכן בתוכנה לראשונה, וכן מספק מידע לגבי נפח החיפוש של כל מילת מפתח.
מיקום בגוגל והאבולוציה של האלגוריתם
השגת מיקום בולט בתוצאות החיפוש של גוגל משולה לחנות הממוקמת ברחוב סואן ואסטרטגי בעיר או בשדרה הראשית. זה מבטיח נראות ויש בלוקיישן הנפלא הזה פוטנציאל למשוך הרבה לקוחות ולהגדיל את היקף ההכנסות. בעוד שחנות חבויה ברחוב נטוש ובלתי נגיש היא המציאות של אינספור אתרים הנמקים בתהום של גוגל, בלתי נראים לקהל שהם מנסים להגיע אליו.
נראה אפוא כי בעידן הדיגיטלי, מיקום אתר בגוגל יכול לעשות את ההבדל בין אתר נשכח לאתר מוצלח. כמנוע החיפוש המוביל בעולם, גוגל עודנה מהווה שער מרכזי דרכו ניתן לגשת למידע ולהפיץ אותו ברשת. כתוצאה מכך, הבנת האופן שבו מעלים את מיקום האתר בגוגל אינה רק עניין טכני אל הכרח אסטרטגי לכל מי שמחפש נראות מקוונת. יחד עם זאת, הדרך למיקום אתר גבוה בעמוד התוצאות של גוגל עוברת בהבנת האופן שבו האלגוריתם של גוגל עובד.
אלגוריתמי החיפוש של גוגל עברו אבולוציה משמעותית מאז הקמת החברה בסוף שנות ה-90 של המאה ועשרים. אם בתחילה מיקום אתר בגוגל היהו פונקציה של התאמה למילות מפתח ושילוב תגיות מטא, הרי שהיום האלגוריתם של גוגל מנתח הרבה יותר מרכיבים בטרם הוא מדרג עמודי אינטרנט, כך שהיום קידום הוא הרבה יותר מורכב ודורש ערנו מוגברת, שכן האלגוריתם של גוגל עובר עדכונים שוטפים ומה שעבד אתמול לא תמיד אפקטיבי מחר.