חשיפה ברשת האינטרנט נחשבת לצורת החשיפה האפקטיבית ביותר כיום. בעוד שבעבר נהוג היה לחשוב שחשיפה מגיעה באמצעות פרסום, העידן החדש לימד כי המילה פרסום מתייחסת לתחום צר של מודעות ממומנות בעיתונות וברשת, ולמעשה לא מכסה את כל אפשרויות החשיפה הקיימות. התובנה החשובה ביותר נמצאת בזיהוי הפלטפורמה, כאשר אין עורערין על כך כי מנוע החיפוש גוגל הוא הכלי המוביל ברשת הטומן אפשרויות חשיפה רחבות ללא תקרת זכוכית.
צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר והכוונה לגבי איך מפרסמים בגוגל ונהנים מתוצאות:
או להתקשר: 09-8326266 או 050-7197073
איך מפרסמים בגוגל? כל האפשרויות
גוגל כמנוע חיפוש למעשה מציעה שתי אפשרויות לקידום האתר והעסק במנוע החיפוש:
1. פרסום ממומן במערכת “Google Ads” – פרסום ממומן בגוגל מאפשר למי שמחפש איך מפרסמים בגוגל ומקבלים חשיפה מיידית בעמוד הראשון של גוגל, בחיפוש אחר מילות מפתח מוגדרות מראש, בעלות קבועה על פי כמות החשיפה שנרכשה מראש. המחיר נקבע על פי קליק- הקשה של הגולש וכניסתו לאתר, כאשר המחיר משתנה מביטוי לביטוי על פי רמת התחרותיות שלו. השיטה קלה ופשוטה ליישום ומבטיחה תוצאות מידיות.
חסרונות השיטה: האתר יופיע תחת המילה “מודעה” כמתחייב בחוק, והגולש יוכל לבחור אם לדלג על התוכן עצם היותו ממומן. חיסרון נוסף הוא התשלום לפי כניסות לאתר, כאשר השיטה חשופה גם למתחרים ולמחפשים מידע שאינם לקוחות פוטנציאלים, מה שעשוי לכלות במהרה את כמות הכניסות לאתר שנרכשה ולחייב בהגדלת ההוצאות.
למי מתאימה השיטה? שיטת הפרסום הממומן מתאימה לעסקים שמציעים מוצר חדשני במטרה להכניסו לתודעה או לפרסום אירועים נקודתיים אשר זקוקים לחשיפה מהירה.
2. קידום אורגני בגוגל – הקידום האורגני בגוגל אינו עונה במדויק על השאלה איך מפרסמים בגוגל, מאחר והפלטפורמה עליה הוא נשען אינה תשלום תמורת חשיפה כי אם חשיפה תמורת איכות וערך מוסף שמספק האתר לגולשים. הבינה המלאכותית שהפכה לחלק מחיינו מובילה גם את האלגוריתמים החכמים של גוגל, אשר מבקשים לקדם עבור הגולשים אתרים בעלי ערך נוסף בתחומם. אותו ערך נוסף נמדד בדרכים שונות ומשתנות בניהן תוכן איכותי, חוויית משתמש, קישורים ועוד.
מקדמי אתרים מקצועיים עמלים ללא הרף בניתוח הדרישות המחמירות של גוגל ובפיתוח אתרים מתקדמים ועשירים בתוכן וידע, המושכים אליהם את הגולשים. הקידום האורגני מעלה את האתר לראש תוצאות החיפוש לאורך זמן, ללא סימון התוכן כמודעה פרסומית (שכן כאמור מי שמחפש לדעת איך מפרסמים בגוגל מגיע לקידום הממומן ואילו הקידום האורגני עונה על שאלת הערך המוסף והאיכות) ומשיג לידים איכותיים הרבה יותר.
חסרונות השיטה: שיטת הקידום האורגני מתאימה למי שמחפש איך מפרסמים בגוגל במטרה לקבל תוצאה לטווח הארוך אך לא בהכרח מיידיות, שכן תהליך הקידום עשוי לקחת מספר חודשים (בהתאם לתחרותיות הביטויים המקודמים). יחד עם זאת היות ומדובר בשיטת חשיפה ארוכת טווח, הרי שהיא מייצרת קשר בין הגולש לאתר ולמוצר ומביאה תוצאות מוכחות לעסקים ולארגונים.
מומלץ לשלב בין שתי השיטות להשגת חשיפה גבוהה ואפקטיבית יותר בגוגל הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך.