מאמרים בנושאי פרסום בגוגל וקידום אתרים אורגני

הבלוג

להמשך קריאה גוללו למטה ↓

 מה זה שיווק שותפים?

מה זה שיווק שותפים? כיצד מתוגמל מי שמצטרף לתכנית שיווק שותפים? ומהם התנאים שצריכים להתקיים על מנת שתכנית שיווק שותפים תצליח. התשובות במאמר שלפניכם

Read more

מקדם אתרים – להיות שם, בדיוק במקום שהלקוחות מחפשים אתכם

מקדם אתרים הוא מומחה שכל חברה, עסק, מוסד או ארגון צריכים לצרף למערך השיווק שלהם. במיוחד לנוכח העובדה שנראות דיגיטלית היא הכרחית היום. אין די באתר יפה ומעוצב, גם זה לא מספיק לכתוב תוכן יפה ורהוט לאתר או לשבץ סרטונים מרהיבים ולפתוח בלוג. כדי שיראו את ההשקעה ויגיעו לאתר צריך מקדם אתרים מומחה שידע לקחת את האתר ולהביא אותו לראש תוצאות החיפוש בגוגל, במילות מפתח רלוונטיות.

Read more

קידום ממומן בגוגל או קידום אורגני? זאת השאלה!

קידום ממומן בגוגל או קידום אורגני זו שאלה שבעלי עסקים מרבים לשאול אותה ונראה שהגיע הזמן לענות עליה. העניין הוא שאין תשובה אבסולוטית אחת שתתאים לכל אחד ואחת. צריך להבין היטב את ההבדלים בין שני סוגי הקידום, לראות באילו מצבים כל אחד מהם יעיל יותר, ורק אז להחליט באיזו אפשרות לבחור  – קידום ממומן או אורגני? או אולי אפילו שניהם?

Read more

שיווק באינטרנט: עסקים מפנים יותר תקציבים לאפיקי שיווק באינטרנט

בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמה הולכת וגדלה; יותר ויותר חברות ועסקים מוותרים על ערוצי הפרסום באמצעי התקשורת המסורתיים דוגמת הטלוויזיה, העיתונות הכתובה והרדיו, ותחת זאת מפנים את מרבית משאבי ותקציבי הפרסום לאפיקי שיווק באינטרנט כגון פרסום ממומן בגוגל, קידום אורגני בגוגל, פרסום ביו-טיוב ופרסום ברשתות חברתיות.

Read more

מי הוא מומחה קידום אתרים בגוגל?

לפני שנפרט מי הוא מומחה קידום אתרים ומדוע הוא כל כך חיוני להצלחת החברה, העסק או הארגון, בואו נביט לרגע על הנתונים המדהימים הבאים:

  • תוצאת החיפוש הראשונה במנוע החיפוש של גוגל מקבלת 45% מכלל הקליקים.
  • שלושת התוצאות הראשונות בעמוד הראשון של גוגל מקבלות 60% מכלל הקליקים.
  • כול התוצאות בעמוד הראשון של גוגל מקבלות 89% מכלל הקליקים.

Read more

מה זה SEO קידום אתרים?

SEO הוא קיצור של הביטוי הלועזי Search Engine Optimization, ובעברית: אופטימיזציה למנועי חיפוש. SEO הוא סך הפעולות שמקדמי אתרים מבצעים כדי לקדם אתרי אינטרנט, לכן בכתבה הבאה נתייחס ל – SEO וקידום אתרים כמקשה אחת ונקרא להם – SEO קידום אתרים.

Read more

הקשר בין עדכון גוגל “פרד” ובניית קישורים

עדכון גוגל תמיד יוצר תכונה בקרב בעלי ומקדמי אתרים ועל אף שבדרך החברה מודיעה על עדכון גוגל צפוי, על עדכון גוגל המכונה “פרד” לא יצאו פרסומים מסודרים ואנחנו נאלצים להתבסס רמיזות עמומות. ההבנה כי גוגל עדכנה את האלגוריתם שלה הגיעה עקב תנודות במיקומים של אתרים בתוצאות החיפוש ונראה שעדכון זה התרכז באסטרטגיית בניית קישורים. המידע שיש לנו נכון להיום על עדכון גוגל “פרד” מגיע מהודעות שפורסמו באתר: Webmasterworld.com.

Read more

בדיקת מהירות אתר האינטרנט והשפעתה על דירוגו בתוצאות החיפוש

בשנת 2010 הודיעה חברת גוגל כי מהירות אתר אינטרנט מהווה פקטור חשוב בכל הקשור לנושא של קידום אתרים אורגני. לקראת סוף 2018, יצאה גוגל בהודעה כי למהירות אתרי אינטרנט יינתן משקל רב יותר גם בדירוג אתרי מובייל. בדיקת מהירות אתר על בסיס קבוע הפכה הכרחית, אם כן, אם שואפים להתקדם במעלה תוצאות החיפוש בכל פורמט.

Read more

כיצד השתנתה כתיבת תוכן מותאמת SEO מתחילת המילניום ועד היום?

בקידום אתרים בן ימינו התוכן נחשב מלך, אך זה לא היה כך תמיד. הרבה השתנה מאז החל מנוע החיפוש של גוגל להיות הפופולרי ביותר בעולם. בכתבה זו שלפניכם נסקור, אפוא, את השינויים שעברו על כתיבת תוכן מותאמת SEO מאז ראשית ימי גוגל ועד לימים אלו.

Read more

העברת אתר ל-https והשפעתו על ההתקדמות במנועי החיפוש

אי שם באוגוסט 2014 הודיעה חברת גוגל כי אתרים שלא יעברו אל פרוטוקול https המאובטח עלולים להידרדר במורד תוצאות החיפוש אל עמודים נידחים. המטרה שעמדה לנגד עיניה של חברת גוגל היא חיובית ונועדה להפוך את רשת האינטרנט למקום בטוח יותר.

Read more

צרו עימנו קשר ✉