קידום אתרים מקצועי

קידום אתרים מקצועי מהווה את השוני שבין אתר אינטרנט שרק נמצא ברשת לבין אתר מצליח שגם מביא תנועה ולקוחות לבית העסק, שכן לא די רק בהקמת אתר אינטרנט בלבד אלא גם מומלץ להביא את האתר לתודעת הכלל ולגרום לו להיות אתר ייחודי שמופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל ולא סתם עוד אחד מתוך מאות אתרים דומים. כל זה אולי נשמע כמו קמפיין סיסמאות יפה אבל האמת היא שללא קידום אתרים מקצועי ייתכן שהשקעה בהקמת אתר בלבד תהיה מעט מיותרת כי אין כל כך טעם בהקמת אתר אינטרנט אם אף אחד לא ייבקר בו ולא יראה אותו.

לקבלת הצעת מחיר לשירותי קידום אתרים מקצועיים או ייעוץ ראשוני ללא עלות או התחייבות, ניתן ליצור עימנו קשר:

שלחו אלינו הודעה

קידום אתרים מקצועי – השקעה שמניבה תוצאות

קידום אתרים מקצועי

קידום אתרים מקצועי

קידום אתרים מקצועי דורש השקעה כספית שוטפת שנראית לבעלי עסקים כהוצאה בעדיפות נמוכה ואף לא נחוצה לכאורה מתוך תפיסה מוטעית שאתר האינטרנט יתקדם באופן טבעי עם הזמן מעצמו ואם אפשר לחסוך על משהו אז מה טוב. לכן, במקרה הרע הם אינם משקיעים בקידום האתר כלל ובמקרה הרע יותר מפקידים את אתר האינטרנט שלהם בידי אדם לא מקצועי למען החיסכון בעלויות, דבר שגם עלול שלא לקדם את האתר בפועל אך גם עלול להזיק לו.

לכן, מומלץ להקציב סכום מסויים שיוקדש כולו לשיווק ברשת אינטרנט, הכולל בין השאר פרסום בגוגל ואפיקים נוספים כמו רשתות חברתיות, רשימות תפוצה במייל וכו’ מתוך ידיעה שסכום זה לא יהיה קטן ואף עשוי להתעדכן מעת לעת אך יחד עם זאת יניב תוצאות ללא ספק.

קידום אתרים מקצועי בגוגל

קידום אתרים מקצועי בגוגל כולל שני אפיקים עיקריים: קידום ממומן וקידום אורגני, כאשר שני האפיקים מבוססים על אותו עקרונות דומים כגון: מחקר שוק, התמקדות במילות מפתח רלוונטיות שיניבו גולשים, כתיבה נכונה ואופטימיזציה לאתר, אך יחד עם זאת, קידום ממומן בגוגל שונה מאשר קידום אתרים אורגני באופן שבו על ידי תשלום לגוגל בונים מסע פרסום שאינו מבוסס על מיקום האתר בגוגל אלא רק על פרסומות שמופיעות בתוצאות החיפוש בראש ובתחתית הדף. לכן, פרסום ממומן עשוי להוות כלי מהיר יותר להשגת גולשים ומכירות המשלים את הקידום האורגני.

יחד עם זאת, קידום ממומן לעולם לא יוכל להחליף קידום אורגני בגוגל משום שאין די בפרסומת דינמית שמופיעה מדי פעם. נוכחות האתר בתוצאות החיפוש האורגניות היא חובה להבאת גולשים ולקוחות לעסק ואף הוכח שנתח גבוה מאוד מהגולשים מקליקים על התוצאות האורגניות.

הן קידום אורגני והן קידום ממומן דורשים הבנה מעמיקה ומקצועית בתחום על מנת להביא כמה שיותר גולשים לאתר וכמה שיותר מכירות כתוצאה מכך, על כן מומלץ לשכור שירות של קידום אתרים מקצועי על מנת ליהנות משלל העולמות שיש לגוגל ולרשתות החברתיות להציע בצורה הנכונה והיעילה ביותר לקידום מטרותיו של העסק.

לקבלת הצעת מחיר לשירותי קידום אתרים מקצועיים או ייעוץ ראשוני ללא עלות או התחייבות, ניתן ליצור עימנו קשר:

שלחו אלינו הודעה

צרו עימנו קשר ✉